علی مرد کوچک

شیراز سرزمین نیاکان

1392/2/1 11:50
نویسنده : سها

٢٢ تا 25 فروردین به همراه مامانی و علی به شیراز رفتیم سفری بسیار خوب و دلپذیر بود.

هوای عالی ، مناظری بسیار زیبا همراه تاریخی کهن

صبح پنج شنبه ساعت 8 رسیدیم هتل پارسه پس از صرف صبحانه رفتیم ارگ کریم خان ، آخه خیلی نزدیک به هتل بود بعد از آن مسجد وکیل ، حمام وکیل و بازار وکیل رفتیم . علی از حمام خیلی خوشش اومد آخه مجسمه هایی که درست کرده بودند برایش جالب بود.

نزدیک ارگ علی هم شتر سواری کرد و هم اسب سواری

بعد از ظهر هم رفتیم آرامگاه حافظ

روز جمعه ساعت 8:30 به سمت پاسارگاد حرکت کردیم بازدید از پاسارگاد حدود 4 ساعت شد البته در این بین علی بیشتر با موجودات ( حشرات) بازی میکرد. این موجودات ریز از دست علی به مدت 2 ساعتی عاصی بودند. تا مامانی با کورش کبیر گپ و گفتی بزنهنیشخند

از اونجا به نقش رستم و بعد هم تخت جمشید رفتیم

چیزی که برایم جالب بود اینکه در تمام این مدت فکر میکردم علی سرگرم بازی خودشه ولی بعد وقتی توضیح میداد کجا رفتیم و کدام پادشاه ها در شیراز حکمرانی می کردند کاملا تعجب کرده بودم تعجب بچه تو یه سر داری و هزار سودا

آخر شب هم رفتیم آرامگاه سعدی

اینم علی خسته

نه اصلا به این مظلومیت توجه نکنید ژست گرفته بود بعد عکس نفهمیدم کجا غیبش زد خلاصه اونشب کلی حرص خوردیم با مامانی چون فضای آرامگاه بزرگ بود و علی بعد حدود 11 ساعتی که صبح تا غروب پیاده رفته بود و یا داخل ماشین بود هنوز با تمام توان در حال دویدن بود کلافهخدا قوت پسرم

روز آخر هم رفتیم باغ ارم و موزه نارنجستان و خانه زینت الملوک که واقعا زیبا بود

علی هم به خاطر فضاهای زیبای آن کلی بازی کرد

نتیجه اخلاقی سفر به شیراز : پسرم تصمیم گرفته باستان شناس بشه متفکر نمیدونم این چندمین شغلشه؟

رایکا
ایشالا همیشه به سفر و شادی و خنده گل پسری. علی جونم همیشه حواسش به همه چیز هست. به نظر میاد داره کار خودش رو میکنه و غرق کارشه، اما در عین حال قشنگ داره همه چیز رو هم رصد میکنه! ماشالا به هوشش

مادر
سلام من مامان پسری هستم که امسال میخواد بره پیش دبستانی.از شما مامان مهربون میخوام من را راهنمایی کنید که بهتره بچه به پیش دیستانی مهد بره یا مدرسه.ممنون اگه جواب را در آخرین مطلب قرار داده شده در وبلاگمون بدید.من از نظر شما استفاده میکنم. با سپاس
آویسا
سلام دوست عزیزم من برای اولین بار در عمرم در یه مسابقه بنام نی نی شکمو شرکت کردم. کد انتخاباتیم 527 است که اگه لطف کنید به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنون می شم. آرزو دارم برنده بشم. راستی حتما بهم سر بزنید خوشحال می شم. امیدوارم بتونم جبران کنم. Avisa1389.niniweblog.com راستی الان عکسم تو صفحه اصلی وبلاگ هم هست. Niniweblog.com
محراب و مليكا
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/